fredag 23 september 2011

Vuxen hund med ägare

Då har jag gjort klar en till projekthund, SKÖNT! Hade mitt sista pass med Hund med ägare idag.
Jag har ju bett alla mina projekt"ägare" skriva utvärdering på mig. Även fast det inte är en hel gruppkurs.
Så fick hennes idag och blev jätteglad :) Så det känns bra att få positiv feedback, då vet man ju att man gör något rätt ;)

Det känns helt underbart att faktiskt hålla på med något man tycker om! Mitt jobb kommer bestå av HUND och det är helt underbart! Längtar som tusan tills jag står där och har mitt egna företag och håller kurser! :)

Ikväll åker jag förresten hem. Skulle ju egentligen åkt hem imorrn på förmiddagen, men ska på "teoriträff" med min klass från hundutbildningen. Vi ska även öva på att göra övningarna och sånt. Så ska ta med Sixten och passa på att träna honom. :) Ska bli riktigt roligt! Kul att få träffa dom utanför "skolan". :P
Och så är det kul att diskutera om allt som vi håller på med, kul att få tips, idéer och inspiration. :)
Tack snälla Silke för att du fixade detta :)

Nehej, nu ska jag lägga mig i sängen en stund och bara ta det lugnt och ladda inför kurs. :)

Kram på er!!!

1 kommentar:

  1. vilka kommer ? jag är tyvärr upptagen och kan inte..

    SvaraRadera