lördag 24 september 2011

Underbar dag!!

Kan dagen ha blivit bättre?! Troligtvis inte!

Började dagen med morgonmys med mina två bästa pojkar!

Sen bar det av till Glanshammar för att träffa ett par klasskamrater från instruktörsutbildningen för att träna på övningar och diskutera vad man kan ha för teori. :)
Det var skitkul! Även fast vi bara var tre stycken. Det var lärorikt och vi skrattade mycket. Och det kändes skönt att kunna diskutera vad vi ville och inte ha några bestämda tider eller samtalsämnen.

Och min lilla pojk var jätteduktig! Visst att han var ivrig, men han läste av de två hundar som var med och insåg att de inte skulle äta upp honom! Vilket jag blev jätteglad över!
Förut har han ju skrikit rätt ut direkt han har hört en hund och nu kom det två typ främmande hundar och nu blev det istället att han faktiskt ville fram och hälsa, vilket han inte fick då jag inte vill utmana ödet ;)

Sedan avslutade jag dagen med att ha tacokväll med älsklingen och Åberg. :)

Så dagen kunde inte ha blivit bättre!! :) Helt underbart! <3

1 kommentar: