söndag 25 september 2011

Varning för ett mindre positivt inlägg..

Idag är det 6 år sen min onda spiral började.
Idag är det 6 år sen en bekant till mig bestämde sig att sluta leva.
Idag är det 6 år sen alla började att dö...

På dessa sex år har jag förlorat 5 vänner, två äldre som stod mig VÄLDIGT nära som jag inte var släkt med, min morfar, min förstfödda systerson plus två hundar som var hela min värld, varav den ena lämnade oss alldeles för tidigt.
Det blir alltså 9 människor och två hundar på 6 år.

Så när man radar upp det såhär så kan jag känna att det faktiskt är ett under att jag ändå mår bra..
Det är i genomsnitt minst ett dödsfall om året..
Det är inte ens 1 år sen Jens dog och för varje dag som går blir jag mer rädd på att det snart kommer att hända nåt. För det är "så det funkar"..

Så idag reflekterar jag rätt mycket.
För 6 år sen....

2 kommentarer: