fredag 14 oktober 2011

Full rulle?

Jag skulle ju tillbaks till Malung för att köra på som bara den och bli klar med allt. :) Projekthundarna rullar på, men kurserna är desto värre. Denna vecka har både torsdag och fredagskursen blivit inställda pga det är bara två som kan komma. Det är ju sånt som händer, men lite drygt är det. :P
Men vi tar nya tag nästa vecka och så kör vi på. :)

Annars så sliter jag i min stackars genomförkylda far och får honom att förklara om bokföring, moms, etc. :P Han har ju det som yrke så han tycker ju att det är kul att jag vill lära mig, men kanske inte när han knappt kan andas för att han är så förkyld :P
Det är för den delen inte så lätt att förstå vad han säger just nu heller :P Han mumlar ju ganska mycket när han frisk, då kan ni tänka er nu, en mumlande, förkyld, malungsmålspratande pappa som ska förklara något man inte kan någonting om ;) Men lite har jag lärt mig, hur jag ska göra med momsen och det tror jag sitter nu! :) Nu är det "bara" resten kvar ;)

Ska ju även gå till en gratis rådgivare bara jag kommer tillbaka till Baggerud. :) Så det ska bli nice, ska skriva en hel lista med frågor som hon ska få svara på ;)

Igår satt jag och spåna på visitkort oxå, det blev riktigt nice :) Så längtar tills jag ska beställa det! :) Vill ju beställa allting nu bara för att loggan blev klar! :D Tack underbara Moa!!
Men kan ju inte direkt trycka upp loggan överallt innan jag har något att erbjuda ;)

Nehej, jag och mamma har "frosskväll", vi har både chips, munkar, lösgodis och läsk så det är riktigt frosseri :P Så jag ska väl gå ner och frossa lite tsm med henne ;)



Psst, jag saknar mitt röda hår!!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar