tisdag 18 oktober 2011

Bra, men regnig dag..

Trots att regnet har öst ner och det har varit storm hela dagen så blev detta en bra dag iaf. :)

Började dagen med att rasta hundarna i regnrusket, sedan blev det äta frukost och lasta in jyckarna i bilen för jag skulle iväg och träna projekthund (klicker med ägare). Och eftersom jag inte hade någon hundvakt fick de sitta bilen vilket går bra :)

Det var riktigt kul att träna projekthund idag, det är så kul att se att det går framåt, både för jycke och matte. :) De är båda "cross over" så det är roligt :)

Sedan efter det bar det hemmåt och då hade mamma kommit hem från borlänge så Dolly blev helt galet glad :)

Senare på eftermiddagen läste jag lite grann och sen sov jag en stund, det var riktigt skönt!

Har även gjort ett klickerträningspass med alla tre jyckar. Det var nice. Fast måste ta det lugnt med Sixten, för han har ingen koll på sig själv :P Men Bianca och Dolly var roliga att träna :)
Bianca är ju "nybörjare" på klicker så hon hänger inte riktigt med än, men har fattat det ganska bra. :)

Nu sitter jag och tittar på "Halv åtta hos mig" och blir sugen på massa mat. Har ju inte riktigt blivit av att äta lunch idag :P

Ikväll blir det att läsa lite mer. :)

Imorgon skulle jag få besök av Linda och Emilia, Emilia tjatar tydligen efter Sixten så då får hon komma på besök ;)

Ha det bra allihopa!
Och vet ni vad? Snart är det fredag!!! :D <3

1 kommentar:

  1. hej..hoppas det går bra med chippet på Sixten. Jag har också provat det där chippet på mina hanhundar. På en funkade det kanon men den andra blev verkligen som en slöfock. Tråkig och utan gnista! Så nu har vi slutat med det. Hoppas ni blir hjälpta på ett bra säytt med det! Lycka till!

    SvaraRadera