lördag 17 september 2011

Höst

Vet ni?! Detta är första hösten på ungefär 9år som jag faktiskt mår bra! Jag kan riktigt njuta av av de fina höstfärgerna, njuta av att löven faller, av frosten på morgon, av den friska morgonluften.
Visst jag ser kanske inte fram emot vintern, men jag ryggar inte för den utan jag ser det positiva med den, jag ser den fina vita skaren som glittar i det fina solljuset.

Allt detta har jag att tacka min underbara sambo! Han får mig att må så himla bra! Om ett par månader så har vi varit tillsammans i 4 år. Vi har haft våran bergochdal bana, men nu vet vi precis vart vi är och vi är så himla lyckliga!

Tack Magnus för att du är min, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig <3

1 kommentar:

  1. skönt att höra att du dels mår bra men även att du håller med om att det var en nyttig korrigering med Jaga :D

    SvaraRadera