måndag 10 oktober 2011

Vardagen

Jaha, snart är det dags att åka tillbaks till "vardagen".. Har redan ångest för att jag ska åka till Malung imorrn, men jag måste bita ihop.. Jag ska bara dit och vara där i tre veckor... Suck...

Men efter hundträningen jag, Moa och Alex hade igår, fick jag lite ny energi, det var skönt. :)

Annars så har sömnproblemet inte försvunnit än, har dock inte tagit mig till apoteket och inhandlat det jag skulle.. Får väl ta det när jag kommer till Malung..

Sen börjar jag känna av en förkylning och den är verkligen INTE välkommen! Har INTE tid att bli förkyld!!!

Idag tänkte jag först städa, men väljer istället att läsa ut två böcker och skriva recension på dom och skriva ut dom. :) Bra när man kan skylla på plugg istället för att städa. ;)

Ciao

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för den snälla kommentaren!
    Söta hundar du har :D

    SvaraRadera