lördag 8 oktober 2011

Gav upp

Igår kväll efter att vi hade varit och handlat kände jag hur min kropp gav upp..
Jag nästan kände att efter att inte ha fått vilat i sju nätter så gav den verkligen upp.. Det kändes som om jag hade varit ute och gått i två timmar i benen. Och jag orkade verkligen ingenting.. Hela kroppen bara stängdes av...

Så inatt har jag faktiskt fått sova i sex timmar i streck! Helt underbart! Hade kanske sovit längre om det inte vore så att älsklingen skulle till Tierp idag och han skulle åka klockan sju...

Men sex timmar är mkt för mig just nu! Har ju inte fått sovit mer än 1-2 timmar i streck per natt..

Annars igår så var vi ner till Kalle och Birgitta. Bettan och Birgitta hade namnsdag igår så det blev tårta, det var mumsigt. :) Det var dalahästar på tårtan oxå ;)

Nehej, jag är inte frusen så jag tänkte få upp värmen genom att städa lite. :P

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar