fredag 16 september 2011

Dålig sömn

Inatt har jag sovit som en kratta... Eller jag sov som en stock först, tills jag vaknade av att Dolly höll på att slicka upp sin tass.. Hon har troligtvis fått en inflammation i klobädden. Suck..
Så då var det ju bara att häva sig upp och ta på en strumpa så att det hålls torrt.. Vilket gjorde att jag var rätt klarvaken sen och klockan var typ 3.. Jättekul..
Sen så snurrade massa tankar om gårdagens kurs. Inga dåliga tankar, utan mer hur det hade gått, vad jag ska tänka på nästa gång och allt sånt. Ett tips, planera inte hundkurser när du ska sova :P

Så idag är jag rätt mör, både i huvud och kropp.. Men men, det går väl över. ;)

Idag blir det fokus på att träna mina jyckar på förmiddag/lunch. Och sen ikväll startar jag ju kurs nr 2. :)

Imorgon blir det nog en tripp till Mora, för mammas söta hund har ätit ännu ett par trosor av mig, så nu skulle min söta mamma skänka mig lite pengar så jag kunde köpa nya. :P Puckohund....



1 kommentar: